East, svärföräldrar och frestelser

Go kväll på er kära bloggisar!

Dagen började som sagt lite jobbigt med tjafs och gråt mm men har bara blivit bättre och bättre ju längre dagen har gått! Ibland behöver man bara gråta av sig lite ;)

F var borta på ett jobbmöte och jag fixade lite hemma och när han kom hem åkte jag iväg och handlade. Det blev alltså dagens första frestelse... Skulle jag klara att bara handla det vi behövde och inte massa gott som jag ändå inte får äta..

Det gick mycket bra och det blev mat till barnen, massa grönsaker, frukt och dricka!

När jag kom hem så kom mina svärföräldrar på besök och jag bjöd på lattes och massa godsaker som sockerkringlor, jordgubbsmunkar och pain au chocolat (hur det nu stavas...)! Självklart åt jag inget men unnade mig en kaffe på lättmjölk och suketter!

När de skulle gå så ringde min vän C och undrade vad hon skulle ha på sig... Jag fattade inget... Tydligen hade jag missat att vi skulle träffas idag och det om 45 minuter!! Jag som trodde det var imorgon...

Det var bara att gå in och slänga ihop en middag till kidsen och sen slänga på mig lite kläder och lägga på lite smink. vet inte om det är för att jag bantar eller inte men klädseln kändes bra! det blev lepardmönstrad volangkjol från Zara, gammalt ribbstickat slitet svart linne, heels med rosett från Zara, liten svart kavaj från Zara och väska från Chanel! Shit allt var visst från Zara, det tänkte jag inte på när jag klädde mig eller hade på mig det, hi, hi...

Jag mötte i alla fall C, T och C på East och de åt gott (dagens andra frestelse) och jag tog ett glas rosé! Det var så trevligt att träffa tjejerna och få snacka lite skit och så kul att träffa T som kommit hem från USA där hon utbildat sig till Yogainstruktör! Vid 22 så bröt vi upp och jag tog bussen hem.

Nu ska jag snart krypa till sängs.

Ha en skön kväll om du inte ännu har lagt dig!
Pinkmommey♥

http://www.thenibble.com/reviews/main/breadstuffs/images/pain-au-chocolat-230.jpg

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

mums vad gott det där såg ut :)

2009-08-06 @ 01:17:26
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0