Heldag med mamma o son!

Vilken härlig dag!!

I morse var allt lite kaos här hemma... Först vaknade jag inatt runt 4 och kunde inte somna om då jag låg och vände och vred mig av oro för lilla T´s vikt... På natten känns ju allt så mycket värre och hämskare än det gör när det ljusnar...

När jag väl höll på att somna fick grannens barn värsta utbrottet och väckte både mig och T... Våra väggar är som papper här hemma och man hör precis allt, så när det vrålskriks kl 06.04 är det inte så kul...

Sen var det ju kört som ni förstår... Meningen var att jag hade tänkt at sova med lilla F sen när han skulle sova middag efter dagens inskolning men så blev det inte..

Morgonen fortsatte nämligen i samma underbara anda och det var ganska skrikigt och tråkigt här hemma vilket resulterade i en tråkig grej...

Där och då bestämde jag mig för att T och jag behövde en alldeles egen lyxdag!

Vi skickade iväg pappa och lillebror till inskolningen och själva slängde vi på oss lite kläder och packade en liten väska och begav oss ut på stan!

Vi började med att gå till BR och så fick T välja vad han ville - självklart blev det en Carsbil!
Sedan blev det kalasshopping (Carsgrejer) och efter det lunch på McDonalds! Sist men inte minst så kollade vi på Iceage 3 och käkade massa godis!!

Nu är vi hemma och softar med barnen och funderar på vad vi ska äta till middag?

Ha en mysig fredagskväll!
Pinkmommey♥

http://blogs.theage.com.au/schembri/iceage3.jpg

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken mysig dag ni verkar haft;-)

De e ni värda ;-)

Kramiz

2009-08-28 @ 18:58:30
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0