Kräftskiva!

Ikväll ska vi på kräftskiva till våra goda vänner J och D! Hela kompisgänget (förutom H&F som tyvärr är och seglar i kroatien) på F´s sida kommer dit!

Jag tycker att det ska bli riktigt kul för jag har inte så ofta kunnat hänga med då jag alltid har behöft vara hemma med barnen, har ammat eller varit gravid... men nu är jag fri, mooohaahahaha!

Dock blir det nog inte en sån jätte sen kväll i alla fall är jag rädd då lilla F sovit sååå dåligt de senaste nätterna... Vet inte om det är för att han varit sjuk, för att han har mardrömmar eller för att han håller på att få tänder - troligtvis alla tre...

Farmor och farfar ska passa barnen och ungarna är i himmelen för de älskar sin farmor och farfar!!

Annars så händer inte mycket idag - bad av hela familjen, en tripp till Prisextra för lite shopping och så ska jag skicka iväg några ansökningar.

Nu blir det lunch (bar för mig...)!

Kramar Pinkmommey :)


Farmor med sina små barnbarn! (Bilden hade varit ok om det inte hade varit för att T blundar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0