Längtar efter att flytta!

Jag längtar så tills vi kan flytta härifrån! Vi var ju på väg men sen fick det vänta pga vår jobbsituation... Missförstå mig rätt - jag älskar vår lägenhet och läget och altanen och närheten ner på stan osv men den är för liten...

När man går i flyttanker så tänker jag tillbaks på andra hem jag haft, nedan kan ni se lite bilder :)

Snart ska jag hämta T och hans kompis på dagis sen ska vi ghå och bada!
Pinkmommey♥


Sovrummet på Johannesplan!


Titta vilket vackert golv det var i entrén och trapphuset!


från balkongen hade man utsikt mot Johannes Kyrka och parken!


Huvudentén var fantastisk, liksom resten av huset som var byggt 1890!


Vårt rinda vardagsrum!


Bättre bild från ballkongen! Utan barn var detta en fantastisk lägenhet! perfeskt för ester, hi, hi!


Hallen med sin fina öppna spis hade så mycket plats för alla våra skor och jackor!!

Fortsättning på andra hem i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Eva

Wow! Vilken lägenhet! :-)

2009-08-04 @ 14:51:12
URL: http://evasblandning.blogg.se/
Postat av: Lina

Verkligen jättefin lägenhet!

2009-08-04 @ 17:23:57
URL: http://hyresfemman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0