Ledsen...

Jag är så jävla arg och ledsen över allt! Jag orkar bara inte längre! När fan ska man få en paos från allt?

Det är så svårt att rå om en familj när så mycket är fel... Vi behöver verkligen jobb, båda två, jag behöver ens få chansen att kunna få ut min a-kassa vilket verkar sjukt jobbigt bara det...

Först missfall sen jättejobbig graviditet, kollik efter det och sen blir båda av med jobben, svår sjukdom inom familjen osv bara fortsätter det... Jag vill att nått ska gå bra nu!! Vi är bara så arga och ledsna här hemma :(

Känner mig väldigt ensam i min situation då alla mina vänner har det tvärtemot det vi har just nu... Det köps fina hus och landställen, det går bra på jobben osv men samtidigt är jag sååå GLAD för mina vänners skull!! Jag vill inte att nån av dem ska känna som mig, jag unnar dem allt gott och de är verkligen värda ett bra, roligt och kärleksfullt liv!

Jag är själv född med silversked i mun och har haft en väldigt bra uppväxt, rent ekonomiskt... Sedan har jag även haft ett väldigt bra liv med F på det planet. På andra plan har det väll gått upp och ner men allt har aldrig varit fel på samma gång som nu... 

Men jag är så glad att jag har min lilla familj och jag vet att våra problem är små problem i vissas ögon och att det finns många som har det mycket värre än oss men ibland måste man bara få känna så här...

Ja, ja, nu ska jag försöka hitta mitt gamla cv och arbeta lite med det...

Ledsen för deppigt inlägg...
Hoppas ni alla får en bättre dag än jag!

Kramar Pinkmommey♥


Kommentarer
Postat av: Sophie

Det där lät ju inget vidare!

Hoppas att allt ordnar till sig

och att du får en BRA dag idag iaf!

Kramar S

2009-08-05 @ 11:59:45
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/
Postat av: Emma

tråkigt när allt går fel hela tiden. jag känner igen mig lite faktiskt. så mycket jag vill göra, men allt går bara fel hela tiden. allt handlar om pengar och jobb, men även den sociala biten.

2009-08-05 @ 12:05:57
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0