På Berns med Blondinbella ;)

Helt otroligt men jag har vunnit ännu en tävling!

Jag tävlar nästan aldrig då jag aldrig tror att jag ska vinna men nu har jag tävlat 2 gånger på tre månader och vunnit båda gångerna!!

Första gången var på Charotte Perellis blogg - då vann jag en nageltävling! Jag fick träffa Charlotte (som var urgullig) och få fina naglar tillsammans med henne!

Denna gången var jag inne på Blondinbellas blogg (en av alla de bloggarna jag följer) och såg att hon hade en tävling! Jag mailade in och en timma senare hade jag fått ett svar att jag hade vunnit! det var tydligen flera tusen svar på bara en timma och jag vann! Sen var det 19 andra också!

Priset var att få gå och se en visning på Berns med allt vad det innebär på onsdag i nästa vecka! jag tror redan jag vet vem jag ska bjuda med!!

Nu ska jag läsa bloggar!

Sov gott
Pinkmommey♥

Skönhetsvisning 2 September 09

Make Up Store – ”Hetaste varumärket och Årets Butikskedja” arrangerar en exklusiv skönhetsvisning med höstens stora sminkkampanj, Czarinna.

Höstens look Czarinna har inspirerats av Tsartidens prakt och exklusiva design. Färgerna är hämtade från Kremls lekfulla kupoler samt det otroliga färgspektra de lyxiga Fabergé äggens ädelstenar har. Lookens produkter är som Fabergé äggens detaljer där man ständigt finner nya oändligt vackra och unika kombinationer.

En stor catwalk har byggts upp i Spegel Salen på Berns och visningen kommer att bjuda på flera överraskningar som olika liveframträdanden. De 40 modellerna har kläder som är speciellt framtagna exklusivt för detta tillfälle och Björn Axén skapar frisyrerna som får dig att längta tillbaka till svunna tider. Eventet är startskottet på en nordisk turné i samma tema som man kan följa i landet under hösten.


Skönhetsvisning 2 September


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0