Semestershopping

Nedan kan ni se några av de sakerna jag köpte semestern. "Riktiga bilder" kommer senare när jag orkat fota allt...

Nu tillbaks till solstolen!
Pinkmommey

Long-Sleeved LXVII Polo - Boys 2-7 - RalphLauren.com
Till fina T!

Classic Baseball Hat - Boys 2-7 - RalphLauren.com
Till båda killarna i lite olika färger - kostade en hundring styck på Illum i Köpenhamn!


Topp till mig från H&M!

Fanns inte många fler bilder att få tag i på nätet.... Annars blev det även ett par tröjor för mig, en topp från By marlene Bilger och deras kollektion som är en hyllning till Chanel, träskor, skjortor, jeans, gummistövlar, leksaker, handukar, plädar, tallrikar, prydnadsgrejer, myskläder, jacka, tenniströjor, skor mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0