Söndag, måndag, tisdag...

Jag vet att jag varit dålig på att bogga igen men ibland har man bara inte orken att skriva, vänta, lägga in bilder, vänta, pinga, vänta osv... Ibland har dock jättelust och det har jag nu och tar igen de senaste dagarna lite ;)

Så vad har vi gjort min lilla familj och jag de senaste dagarna?!

I Söndags åkte hela familjen ut till Fågelöudde igen!! Där var det sinnesjukt mycket folk och när jag skulle köpa en kaffe så stog jag 30 minuter i kö... Men det gjorde jag gärna då jag fick lite egentid då F stannade på stranden med kidsen ;)

På stranden träffade jag även A och hennes små barn och hennes nya kille! det var så länge sen vi träffades och hennes kids såg ut att må toppen och A såg strålande ut!

På vägen hem stannade vi på korvkjosken längre ner på gatan för att som T uttrykte det "äta en trevlig middag", ha, ha! Jag fick ju som vanligt inte äta något men ett par pommes frittes stal jag allt ;)

Mitt i allt så kräktes lilla F... Även fast jag hade skalat och delat korven i bitar så svalde han dem hela och det slutade illa...

När vi vaknade på måndag morgon hade lilla F feber... Kanske var det därför han kräktes, kanske var han liksom svullen i halsen?

T gick till dagis och jag hade en superskön dag!! Jag gjorde: INGET!!! Det var så länge sen! Känns som om vi bara varit hemma och packat, städat och tvättat för att åka nån stans hela sommaren...

Jag bläddrade i alla fall i lite skvallertidningar, kollade på tv och surfade på nätet. Fast det är klart, jag var i Fältan en snabbis... Köpte lite kort och brev som jag kan ha till tackkort, inbjudningskort mm (ska sent om sider skicka tackkort till de bröllopen vi va på i våras...)
Jag köpte även lite grejer till barnen och mig själv...

Idag har jag först träffat mina bästa tjejkompisar för en lunch (de åt supergott, jag åt en bar...) på Vapiano och sedan varit på kontoret för att kolla upp lite saker. på vägen hem började det regna så när jag kom hem hämtade jag bara T på dagis och resten av dagen har vi slappat!

Efter middag, ett par maskiner tvätt och nattning sover nu båda barnen sött och vi ska titta på film!

Kram Pinkmommey♥


Vad kul med ännu en förlovning! Nu hoppas vi på glammigt bröllop och många små kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0