Vänner i helgen!

God morgon kära läsare!

Inatt har jag fått en riktig skön natts sömn! Lilla F vaknade inte förens 05.30 och kom över till min säng och sen sov vi vidare till klockan 07.30!

Nu sitter vi här och bloggar och kollar in Musses Klubbhus medans de andra killarna sussar vidare inne hos dem!

http://www.dvdforum.nu/images/recensioner/2008/1031/clubhouse.jpg

Det känns att T´s kalas börjar närma sig då jag drömde om det i natt... Jag drömde att allt gick fel och inget stämde, he, he...

Nämen nu kommer min stora son - det är nog inte så lätt att sova vidare när tv´n skriker ut Musses ljuva stämma och lillabror röjer gärnet utanför dörren...

Har i alla fall helt glömt att skriva att J och D var här i fredags! Det var första gången de var här och vi hade riktigt mysigt och åt gott! De kom redan tidigt, dels för att Jonna är gravid och trött och dels för att vi har våra knoddar. De gick hem runt 21-21.30 och inte förens då la sig kidsen. De gick liksom på sockerchock då de fått både glass, kakor, godis och dessutom chips och ostbågar... Inte så bra av oss kanske men vilket kalas för dem!

J & D!

Idag ska vi tvätta och packa lite här sen ska hela familjen ut till J och H på Undal! De är barnvakter till H´s syskonbarn så barnen ska få leka lite medans vi andra ska passa på att ha riktigt trevligt med god mat och vin! Vi kommer att sova över och inte komma hem förens imorgon nån gång! Om det blir dåligt väder imorgon så funderar jag på att vi ska stanna på Andys lekland på vägen in till stan! Det var typ ett år sen sist och förr var vi där typ en gång i veckan!!

Innan Undal idag så ska vi käka lite lunch och jag tänkte skicka iväg T och F att lämna tillbaks lite kläder när lilla F ska sova så kan jag packa då.

EVEREST K FL RAIN SET EF09 BLACK
Dessa kläder hade F köpt till T att ha på dagis men när vi kollade i garderoben såg vi att han hade ett helt nytt "skalset" från Polarn & Pyret som vi inte visste om som vi måste köpt i våras... Alltså lämnar vi tillbaks detta...

Nu ska jag gå och fixa frukost till familjen!

Ha en superskön helg så hoppas jag på att kunna skriva ett inlägg eller två imorgon!
Pinkmommey♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0