Vilken natt...

Och då men ar jag INTE något possitivt med det... Lilla F har vaknat säkert 10-20 ggr!! Vad kan det vara? Han håller inte på att bli sjuk utan det måste vara nått annat!

Han har helt klart kommit in i en dålig grej när det gäller nattningen och soveriet... Vi försöker lägga honom i sin säng och det funkar ibland men mest lägger vi honom vi vår säng från början och han sover där hela netten... F och jag har delat upp oss mellan barnen... Först verkade det bra så vi slapp springa så och att det inte fanns nån annan lösning men nu känner jag att det gått för långt ännu en gång och att vi måste ta tag i det här och att båda barnen måste lära sig att somna själva och somna om själva på natten!!

Jag vet att det blir skitjobbig och mycket kämp med både skrik och tårar från alla parter men jag vet också att vi måste göra något! Men det förklarar ändå inte varför lilla F har vaknat så många gånger i natt... Det kan vara mardrömmar, värmen och annat...

Ja, ja...

Idag ska vi i alla fall lämna T på dagis och sen ska resten av familjen åka til D och hennes familj som ju köpt ett landställe! Där ska vi stanna över natten! T hämtas istället av farmor och farfar på dagis och hittar på nått kul och sedan sover han där!

Nu ska jag gå och packa... Igen... barnstol, resesäng, lakan, kläder, babywatch osv, osv, osv...

Ha en härlig dag och njut av solen!
Pinkmommey♥


Killarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0