Cars, cars, cars...

När jag var inne på fuji.com och beställde julkort så passade jag även på att beställa bilderna ni kan se nedan!

T har ju alltid varit ett stort fan av filmen Cars och han har alla leksaker man kan tänkas ha med Cars... Nu har även lillebror lilla F blivit förälskad i dessa bilar men jag tror mer att det är som en smitta av storebror då han inte ens sett filmen ännu ;)

På fujis hemsida kan man inte bara beställa bilder, förstoringar och julkort utan även alltmöjligt från kläder och väskor med fototryck till pussel och ölsejdlar...

Nu har de även ett Disney-special och man kan beställa en massa produkter med olika disney-figurer på. För mig blev det alltså självklart att beställa Carsbilder. Har dock ingen aning vad vi ska ha dem till men de kostar bara  14:- styck för en bild om 20*30 cm! Kanske kan man ha dem som dörrskyltar eller på killarnas platser på dagis där de ska ha en bild?

Pinkmommey♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0