Dan före dan!

Hej hopp!

Idag började dan med att vi tog en liten tripp till barnsjukhuset Martina för att kolla Lilla F... Han har ju varit sjuk nu ganska länge med sjukdomar som avlöst varandra men är frisk nu. Dock ville dagis att vi skulle kolla honom så att han inte har lunginflammation...

Det trodde inte vi att han hade men i och med att vi har abonnemang på Marina och man får tid så lätt så tog vi det säkra före det osäkra. Mycket riktigt var han frisk och var inte i närheten av en lunginflammation men dock kanske han hade haft RS virus varför han varit så dålig.

Efter att vi lämnat lillen på dagis så åkte F och jag ut till Lidingö och Gateau för en kaffe och så köpte vi massa gott till imorgon - vörtbröd, pepparkakor, saffranslängder och annat!

En sväng till Lidingö centrum hann vi också med i och med att vi är klara med nästan allt inför imorgon men nu är vi hemma för lunch och i eftermiddag ska vi bara göra knäck och slå in de sista julklapparna :)

Dock ser det ut som om både jag och F blir utan klappar från varandra i år... BÅda två har beställt julklappar på nätet och ingen av oss har fått nån avi... Men vi får väll ta en lilla julafton efter jul istället, ha, ha.

Nu ska jag vattna granen innan jag glömmer det!

Tjing - Pinkmommey♥


Barnens lilla gran med deras eget julpynt som inte kan gå sönder och deras fina egengjorda pynt! Nu ser den i och för sig lite annorlunda ut då bilden är tagen för mer än en vecka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0