Frånvaron

Jag är ledsen att jag inte hunnit skriva några inlägg på ett par dagar men tyvärr går det inte då lilla F är sjuk...

Han vill att jag ska bära på honom HELA tiden och då menar jag hela tiden han är vaken... Dessutom vill han sitta i mitt knä om jag sitter ner OCH hållla min hand...

I tre nätter har jag sovit med honom i vår säng vilket har lett till att jag nu har nackspärr, ryggont och ett pajjat knä... Eller sovit och sovit - ca var 30 minut vaknar vi och letar efter napp, ger alvedon, dricker vätska, tar av och på täcket, tröstar osv...

Jag har velat ligga och sova med min son för att ha koll på läget men i natt får fasiken F sova med honom annars går jag sönder.

Idag ska vi i alla fall äntligen klä granen! Vi köpte den ju förra fredagen och tog in den förra lördagen och sedan dess har den stått oklädd. Fredrik vill ju att hela familjen ska vara med och vi ska dricka glögg och spela julmusik och varje kväll kommer han hem vid 18 och sen är det middag och dags för nattning så det blir aldrig av...

Men som sagt idag ska vi klä den på förmiddagen och på eftermiddagen ska F och T åka pulka igen och när de är tillbaks så ska T till farmor och farfar och bo där över natten och jag ska iväg på lite fix!

Jag ska bla annat hämta upp och lämna lite julklappar på olika ställen och sen ska jag till apoteket då alla förkylningsgrejer har tagit slut här hemma.

Imorgon väntar sen pepparkaks- och knäckbak!

Nu hör jag hur alla vaknar här så måste gå men jag hoppas kunna blogga lite mer nu...

Pinkmommey



Kommentarer
Postat av: Lina

stackars lilla Fred :( Å dig som inte får sova...hoppas ni får en bättre natt. Tänker på er, kramar i massor

2009-12-19 @ 20:12:30
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0