Isprinsessa!

Då jag skulle ha min födelsedagsglögg den första advent hade jag som vanligt inget att ta på mig... Eller jo, hela min STOOORA garderob är full av kläder men som typ är 2 storlekar för små...

Därör blev jag tvungen att gå ut på jakt efter något passande - något i rätt storlek, lagam fint, bekvämt och inte för dyrt OCH lite julig. Det var svårt att hitta något som inte var för fint, typ coctailklänning eller för tråkigt typ leggings och kofta - alltså min vanliga vardagskostym... Och en röd klänning blev liksom rena rama tomtemor kostymen...

Men så hittade jag denna klänning ni ser nedan och den var perfekt! Den ser inte mycket ut på galgen men på är den riktigt bra! Från H&M är den så billig var den, i stretch och siden är den så skön var den och med massa volanger som döljer lilla irriterande maggen ;) Sedan att den var i grått och vitt gjorde att det blev lite isprinsessa över den.

Nu sängen, sov gott!
Pinkmommey♥
 

299:- eller 399:- på H&M.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken söt klänning :) Vi ses på torsd, ser fram emot det massor :) Kramar

2009-12-08 @ 09:09:36
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0