Julstöket fortsätter!


Min lilla kitchren lyser upp halva kvarteret...


Lite granris att torka fötterna på och ett par lyktor ger stämmning :)


Egentligen skulle jag tagit bilden när det blev mörkare men då jag tappat bort kameran måste jag ta med min Iphone och den har ingen blixt... Vi har ett ljussystem som man sätter ihop lite som man vill det så jag började med s.k istappar som jag hängde upp utanför vardagsrummet med hjälp av en häftpistol. På den slingan bygde jag på med två vanliga ljusslingor som jag satte upp längst med hela altanräcket med hjälp av bultband! 


Det har tillkommit lite plädar och kuddar ;)


Soffan var så skitig att jag la ulloläden från Lexington i den men det blev ju faktiskt lite fint och inte så "vitt"! Sedan tog jag bort våra vanliga cerisea och färgglada kuddar från Svenskt Tenn och bytte dem mot dessa stickade varianter. Vår katt Lillis trivs - man kan nästan tro att hon tillhör julpyntet ;)


Den andra soffan fick pläden som tillhör de stickade kuddarna och sen blev det fårskinnskuddar och en härlig julkudde i beige linne som jag fått av mamma.


I barnens rum blev det bara julstjärnor i fönstren för det blir bara så "plottrigt" där med alla deras leksaker...


Lampan fick på sig lite band i "folklore-stil" som egentligen är presentsnören från Ikea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0