Sonia Rykiel pour H&M

Är inte direkt imponerad över hennes underklädeskollektion men väntar med spänning på den stickade kollektionen istället!

En del av mina kompisar tycker att det är tråkigt att köpa hennes kläder när de säljs på H&M och det kan jag ju hålla med lite om. Dock är jag just nu galen i stickat, har en liten plånbok och tycker att hennes ränder och färger är så underbara så varför inte?!

Ser fram emot februari!
Pinkmommey♥


Okej söt.


Dötråkig...


Lite gammaldags romantisk men inget jag skulle ha på mig.


Vafan är detta... Hur ska man ha dem under kläderna?


Inget speciellt...


Kom igen!





Kommentarer
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)

2009-12-07 @ 16:32:15
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0