Späckat schema

Denna vecka har jag absolut speckat schema vilket är lite ovanligt faktiskt. Dock närmar sig ju julen med stormsteg och allt som hör därtill så det kanske inte är så undeligt faktiskt.

Idag har jag redan hunnit vara på barnens dagis på kvartsamtal och nu så är jag precis klar med dagens mail och bloggning. Ska strax sätta mig och skicka iväg en massa jobbansökningar, vilket tar tid då man ju vill personifiera alla breven till de olika jobben.



När jag är klar runt 13-tiden så ska jag ta mig ner på stan och lämna tillbaks lite grejer i några affärer innan jag har ett möte vid 14.00.

Klockan tre ska barnen hämtas och sen så har jag en massa fix som ska göras här hemma - hitta barnes tomteluvor inför luciafirandet på dagis på torsdag, bära ner grejer i källaren, tvätta och ladda ner sånger, bränna skivor och fixa omslag som jag skall ge till lärarna på barnens dagis på luciafirandet på torsdag - phu!



Imorgon så ska jag och F åka och köpa gran! Dels vill jag ha granen färdig till lucia och dels så rådde granförsäljarna mig att köpa innan lucia då det sen mest är kvar massa skit som de uttrykte det...

Innan dagishämtning ska jag sen hinna med en massa viktiga samtal och efter dagis har vi sen en lekdate med våra "dagis-kompisar"! Vi ska gå på SATS kids med knoddarna.

Efter det så ska jag ner till Fältan och köpa presenter till alla lärare på dagis. Jag har tagit på mig att skriva och lämna brev till alla föräldrar och samla in en slant så att de kan få sig något fint! Dock verkar många inte bry sig om detta så jag har nu satt upp en STOR lapp om detta på ytterdörren och hoppas få in några fler bidrag idag :)



På torsdag firar vi lucia på dagis och på kvälen kommer sen våra fina vänner P & L till oss på lite glöggmys!

Fredagen kommer att spenderas på stan då jag måste köpa både present till pappsen som fyller år i helgen och till T´s lilla vän C som har kalas på söndag.
Efter dagis på fredagen ska jag träffa två väninnor och deras barn på lite fika och lek.

På lördagen blir det julmarknad med familjen och förhoppningsvis min syster som kommer ner till Stockholm från Dalarna och på kvällen är det middag på Riche med efterföljande föreställning av Killinggänget på Dramaten! Vi blir ett stort gäng så det ska bli superkul!



På söndag blir det tyvärr till att gå upp tidigt då hela familjen ska göra en liten grej som jag tyvärr ej kan skriva om här ännu men lovar att berätta på söndag! Efter det så blir det barnkalas på Nrvavägen!

Nästa vecka ser som tur är lite lugnare ut ;)

Nu - jobbsök!
Pinkmommey♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Busy woman ;) Längtar t torsd kväll ;) Kramar i massor ;)

2009-12-08 @ 20:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0