4 bröllop och en begravning!

Oj, vad kul - då blir det även en hel del bröllop denna sommar!! Jag har 4 vänner som ska gifta sig i vår och i sommar, alla med olika teman och på olika platser så det ska bli riktigt kul! Då har man nått att ha som mål att gå ner lite i vikt till ;)
Min väninna l ska gifta sig med sin kille i Örebro på deras underbara söta lila torp och alla gäster ska bo över på familjens hotell, det kan nog bli rejält röj med efterfest på hotellet!
Min sambos kompis, tillika min sons gudfar ska gifta sig med hans söta tjej j, skulle bli mysigt om det var på deras gård,  eller hos dem på Gotland!
Sen har vi två till bröllop att se fram emot men de kan jag inte skriva om för de är fortfarande inte helt oficiella... He, he.

Vill/ska själv gifta mig men sedan vi förlovade oss har bebisarna bara fortsatt komma ;) Sedan var det tänkt att vi skulle gifta oss i sommar på vårt älskade landställe men om ni läst inlägget innan så förstår ni nog att det inte riktigt passar nu... MEN då har jag verkligen något att se fram emot när allt lugnat ner sig! Men vem vet, känner jag mig själv så kanske det hinner ploppa ut en liten bebbe till innan des ;)

Tyvärr har jag en begravning att se fram emot också... Men det var i alla fall en mycket gammal kvinna som gick bort så det är ju så det är med livet...

Kram Pinkmommey
http://www.pausgarden.se/images/broellop-oland.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0