Äntligen hemma!

Nu har jag kommit hem efter min trevliga lunch med min syster och hennes barn. Sjävklart blev det lite shopping också men inte så mycket då jag föredrar att shoppa själv. Är man med andra ska man komma med åskikter, titta när de provar, vänta, gå i butiker man själv inte vill gå i och så vidare... Men lite haklappar till min minsta, nya gummistövlar till min äldsta, en härlig vårsjal till mig och lite barnkläder på Zara blev det. Hittade dock ingen söt mysdress, sneakers eller skidbyxor till mig som jag verkligen behöver köpa... Får gå en vända själv imorgon istället!

Nu sitter jag här och slänger i mig några våfflor som blev över sen barnens frukost imorse, mums! Ska göra slag i saken och ringa lite samtal när resten av familjen äter - jag måste boka pedikyr, massage och noppring & färgning av fransar och bryn. Danderyds sjukhus och Danderyds gymnasium måste jag ringa också. Funderar ju på att plugga till hösten och mina betyg är borta... Konstigt jag har alltid haft dem men aldrig behöft dem och när jag verkligen behöver dem är de spårlöst borta...
Från Danderyds sjukhus vill jag ha min senaste förlossningsjournal till albumet jag gör om min lilla kille. Hans storebror har fått ett liknande med massa bilder, info och roliga papper om hans uppväxt.

Skriver igen lite senare - Pinkmommey

Andas! 1 h hemma och 2,5 h på sjukhuset så var underverket ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0