Dagen efter

God morgon! Idag e det dagen efter men min älskling var snäll mot mig så jag fick sovmorgon (09.00)! det var verkligen trevligt igår men det blev ingen utgång utan vi satt kvar , drack mängder med vin och bara snackade. Självklart tittade vi på Melodifestivalen och hade en riktigt seriös röstning - jag kom sist.... Och jag som brukar ha koll på detta! Jag röstade på att Lili & Susie och Aimie Diamond skulle gå till final och att Måns och Lasse Lind til andra chansen... Helt fel! ja, ja - jag röstade på de jag tykte var bra, inte vad folket skulle rösta och på vilka som var lite drag i och som var "schlageraktiga". Men det är ju inte helt lätt med 10 tjejer som överröstar tv´n men kul var det i alla fall.

Utöver melodifestivalen blev det mycket snack om "gamla tider" skolan, killar, resor man gjort osv - vi skrattade så vi grät! och sen var det mycket snack om nya killar, barn,bröllop och annat som ligger lite mer i tiden - en hel del ljudliga och hetsiga diskusioner! Det är så härligt att träffa mina tjejkompisar! Vi planerade en resa ihop, att vi ska spela paintball och gå och bowla, saker som tillhörde vardagen förr i tiden! Hopas bara att det blir av också!

Pinkmommey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0