Datorn tillbaks!

Hej igen!

Äntligen är vår dator tilbaks och jag kan börja blogga igen! Det har inte hänt så mycket kul under tiden datorn var på lagning så jag hoppar det och börjar på ny kula från igår istället!

Igår skulle jag på mammaträff hemma hos e med semlor men tyvärr blev min lilla f sjuk så jag var tvungen att stanna hemma... Inte så mycket att göra så jag passade på att baka, det är som en njutning för mig - doften, glädjen fårn alla som blir bjudna på det och att få smaska lite själv! Kanelbullar blev det denna gång. Jag bakade med torrjäst och bullarna jäste inte... Men de blev goda i alla fall!


Efter jag bakat sa jag hejdå till min mamma som skulle på sin årliga resa till Thailand - hon blir som vanligt borta i 1-2 månader... E så avundsjuk! Hon ska först vara i Bangkok och shoppa, äta gott, fixa hår, naglar, tänder, sina smycken o mycket annat som kostar multum här hemma men nästan inget där! Sen ska hon ut på olika öar och ha lite skönt ett par veckor för att avsluta ett par veckor på hälsohem... Vilket underbart liv! När hon kommer hem ska hon sen köpa en liten hundvalp!

En sån här liten rackare blir det!

Senaste tiden har jag varit helt slut och jag känner att jag aldrig får ta igen mig så hör och häpna, jag somnade kl: 20.00 och vaknade 07.00 imorse! Självklart med minst 5-10 uppvak inatt för att lägga täcken på barn, amma mm... Inte undra på att jag behöver sova tidigt!

Vi ses senare!
Pinkmommey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0