Favoriter i badrumskåpet just nu!


Chanel, Le Vernis i färgen 463 Rose Satin. Söt rosa färg som matchar min klocka o alla mina andra smycken som går i rosa!


Clarins, Masque Raffermissant multi-régénérant. Mitt senaste tillskott för att få ansiktet att lyftas ett snäpp när man känner sig lite trött och hängig eller när man ska bort och vill se extra fräsch ut!


Victoria´s Secret, Hydarating Body Lotion, strawberries and Champgne! Den är beroendeframkallande och luktar sååå gott! Varje gång jag använder den får jag komplimanger om att jag luktar gott! Finns tyvärr inte att få tag i hemma i Sverige men har du själv eller någon du känner vägarna förbi London tex så köp den!

Vi ses!
Pinkmommey

Kommentarer
Postat av: Carro

Åå bodylotion låter inte helt fel. Den kanske jag skulle ta och prova. Ha en trevlig dag.

2009-02-08 @ 12:14:35
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0