Ingen Berns men kanske Sigtuna?!

Åh nej! Kom precis på att jag inte kan gå till Berns ikväll och kolla in mina kompisar som har en spelning där... Alla tjejer har ställt in - sjuka, har inte fått tag i barnvakter, födelsedagsfirande mm och med mig är det samma sak... Det hade varit så trevligt med lite vin, gamla hederliga Berns, inga barn, alla tjejer men sånt e livet ibland - det får bli Schlagermiddag med tjejerna till helgen igen istället! Och denna gång kanske man ska kuna komma ut och skaka sina lurviga också!!

Kom också på att nu när mamma dragit till Thailand så måste jag bjuda ut alla tjejerna till henne för en skön barnfri tjejhelg :) Vi har gjort det förr och det är så mysigt! Lite shopping och mys i Sigtuna, vårens första grillning, massa vin, spel, tjejsnack och sist men inte minst SÖMN och LÅNGFRUKOST!
Jag tror jag gör slag is saken och mailar ut det med en gång!
Om du ska besöka Sigtuna, glöm inte att gå hit: http://www.rcchocolat.se


Mysiga Sigtuna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0