Kinondo Kwetu

Som jag skrev i ett tidigare inlägg idag så har jag en hel del duktiga, driftiga vänner och två av dem har ett alldeles underbart litet hotell en bit utanför Mombasa i Afrika som jag bara måste rekommendera om man ska åka på bröllopsresa eller bara behöver komma bort och rå om varann!

Det är inte som nått annat hotell, utan bara sååå mysigt! Allt är uttänkt i minsta detalj - maten, inredningen, utflykterna, ja allt!

Kolla in på hemsidan och njut av bilderna och dröm dig bort!

www.kinondo-kwetu.com

Vi hörs!
Pinkmommey




Kommentarer
Postat av: Victoria

woow.. vilka otroligt, fantastiska bilder! Om man hade haft några extra slantar hade jag gärna åkt dit:)

2009-02-25 @ 17:26:41
URL: http://kalasakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0