Melodifestivalen

Jaha, inga planer för kvällen och hade bullat upp med godis för att titta på melodifestivalen. Vad händer, jag fastnar inne hos min minsta som absolut inte vill sova och bara gråter... Kommer lagom ut till röstningen... Vann rätt låt?

Fattar i och för sig inte upplägget de haft de senaste åren! Får knappt lust att titta. Okej att det kan vara kul med Melodifestivalen, men VARJE helg i flera månader, jag vet inte... 17 delfinaler, 2:a chansen, internationella röster, sammandrabningar och blaha... sen när vi ÄNTLIGEN kommit fram till en låt som vi tycker är bra så kan vi ändå aldrig vinna då alla knasländer håller varandra om ryggen... Nej, bättre var det för - Carola, Abba mfl!

En sak är bra, en hel del roliga schlagerlåtar kommer till som man sen kan dansa rumpan av sig ute på stan eller ha hysteriska karaokekvällar till!

See u ;) - Pinkmommey





Kommentarer
Postat av: anna

Absolut ! kolla in min tävling där du kan vinna en fin sjal och ett sött armband :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0