Min hemmagjorda anslagstavla!

När jag för länge sen inredde min sons rum så letade jag efter söta tavlor. Jag hittade bara tråkiga planshereller typ små tavlor med Disney figurer på...
Då gick jag till Panduro och köpte ett par taveldukar som jag sen klädde i tyg, elefanttyget från Svenskt tenn - ljusrosa, ljusblått och gult - och satte dem i en skön mix.
Dock var det faktiskt inte så kul att bara ha tyget spännt på tavlan så jag tog ner dem och hittade några andra.

Ett tag nu har jag saknat en anslagstavla, jag har ingen stans att skriva upp alla saker jag ska göra, och jag tappar bort alla viktiga papper och då kom jag på det! Resultatet ser ni nedan! Dessutom fick mina småkillar varsin i sitt rum som de kan sätta upp roliga små saker på!

Sen går det ju att göra dem hur fina som helst - i sitt favvotyg, kanske med en snygg ram (utan glas då), kanske spänna upp några vackra band kors och tvärs och sätta lapparna bakom istället för att ha nålar mm

Vi hörs!
Pinkmommey


Kommentarer
Postat av: ämma

gulligt :)

2009-02-08 @ 22:24:05
URL: http://emmasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0