Måndag o tisdag i Skåne

Igår så var F rejält dålig så efter frukost när det var dax för lilla F att sova igen så gick han också och la sig och jag tog med mig T till Båstad för lite ärenden.

Det blev Apoteket, Systemet, Ica och lite annat och på vägen hem stannade vi hos C och co så att kidsen fick leka lite!

På vcägen hem blev det som vanligt ett stopp på "Lågprisladan" där vi köpte kökshandukar och lite annat som vi glömde sist. Jag hann inte mer än att komma hem då F undrade om jag var sugen på att åka tillbaks för att hitta en ny kudde till honom då hans var så obekväm... Först sa jag nej men jag kom på att om jag åker så får jag ju i alla fall lite egentid så jag ändrade mig, hi, hi!

När jag ändå var där passade jag på att köpa en korg till alla barnens leksaker och besökte på samma gång "Clerence house" och en outlet som ligger där :) Köpte en liten present till min vän M som ska passa katten i nästa vecka!

När jag kom hem var det dax för middag och då jag var trött så fick det bara bli färdiga pannkakor till kidsen och en enkel sallad till oss vuxna. Resten av kvällen spenderades framför datorn medans F klippte gräset. Helt plöttsligt v ar han feberfri och kände sig mycket bättre!

Idag så var det som vanligt växlande väder när vi vaknade så vi ville hitta på något och till stranden var det ingen ide att gå... Då ringde min vän L som också är här nere med sin familj och sa att de skulle till Ängeleholm så vi var inte sena att hänga på!

Väl där betämde vi oss för att sätta oss på torget för att köka lite lunch men när vi satt oss så tornade svarta moln upp sig över hela himmlen och vi förutsåg att det skulle bli kaos innom en snar framtid när vi satt oss så vi bestämde oss för att åka hem igen. Mammor och barn åkte hem till oss medans killarna åkte in till Torekov och "rökriet" för att köpa med lite lunch!

Hemma strålade solen och vi åt gott och barnen lekte och nu har precis våra vänner åkt hem.

Ikväll blir ännu en lugn kväll och imorgon blir det träff med kusinerna! Antingen blir det stranden eller krabbfiske, allt beror på vädret! Pratade precis med pappa som sa att snart skulle det börja spöregna hemma i stockholm... Då har man det ju i alla fall bättre :)

Massa soliga kramar från en trött men glad mamma!
Pinkmommey♥



 

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni verkar i alla fall ha en mysig semester trots att F e sjuk :) Hoppas han kryar på sig :) Sthlm har växlande väder, ena sekunden sol, andra regn....just nu blixtrar de som attans...men ingen åska..hm..ha en toppen semester o njut. Jag ser fram emot vår i nästa v på Västkusten. kram till er alla

2009-07-07 @ 23:07:01
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/
Postat av: barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

Hittade hit via en annan blogg! Välkommen till barnshoppingbloggen :)

2009-07-07 @ 23:27:41
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0