På böljan den blå!

Idag ska vi ut till goda vänner i Skärgården så det ska bli så mysigt!

Vi har hunnit med frukost och lite plock och just nu packar jag medans killarna badar!

Vid 11 drar vi och på vägen ut ska vi handla lite och 13 kommer en taxibåt och hämtar oss. Vi stannar tills imorgon eftermiddag och sen åker vi hem igen.

Förhoppningen är att det ska finnas svamp redan nu, det vore så kul för barnen att få plocka det!! Sen måste vi ju bara ta en bastu ikväll, såå skönt!

Annars har vi inte så mycket planer för helgen förutom att träffa D och hennes lilla familj! De fick ju en liten dotter för ca 1 månad sen och jag längtar så efter att träffa lilla F!

Nu måste jag packa vidare men jag lovar att fota ute på ön så får ni se bilderna imorgon!

Ha det bra!
Pinkmommey


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ni kommer säkert hitta en massa svamp. Har vänner som varit ute och det finns tydligen massor.. Ha det gott

2009-07-31 @ 12:43:50
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0