Pissdag!

Har varit alldeles blogglat de senaste dagarna så nu får jag ha ett litet återberättar-mail!

I förr går så var det en riktig pissdag hela dagen fram till 18-tiden... Vi åkte hela familjen till Boarp i och med att det var ännu en dag med gtråkigt väder... F hade ju inte varit där och ville kolla in ställerna.

Det blev Lågprisladan där jag köpte lite presenter till mamma som har fyllt år och sen kollade vi några andra småställen. När det var dax för Stockholm Designhouses outlet blev det kaos! F hittade en pläd han ville ha men det fattades prislapp på den... I och med att barnen var lite vilda så gick jag ut med dem men sa att han inte skulle betala mer än outletpriset som stog på skylten vid bordet där de låg!

Grejen är den att vi har sååå många plädar hemma och dessutom ligger de bara oanvända i garderoben och skräpar så detta kändes lite onödigt och dessutom var det bara en fleasefilt...

När han kommer ut ser han lurig ut och vägrar svara på frågor o e dumm! Sen säger han att pläden gick på mer än det dubbla än vad jag sa att han skulle betala... Jag blir skitledsen i och med att vi köpt något som både är dyrt, onödigt och inte särskillt snyggt... Dessutom att han gick emot allt vi hade kommit överens om 2 minuter tidigare!

Jag går in för att lämna tillbaks och men de vägrar då de inte har öppet köp... Jag blir skitarg på F som bara nochallerar mig och barnen gråter och alla är bara arga och ledsna...

Jag får så dåligt samvete av att kidsen nblir lidande av mitt temperament men F vet verkligen vilka knappar han ska trycka på för att få mig hysterisk...

Tyvärr tar shoppingen slut där och vi skippar de andra affärerna och åker hem...

På kvällen ska vi hem till L & Co och åker bort oss och hittar inte dit!! Det tar en timma innan vi e framme och egentligen tar det bara 15 minuter... Igen är det F som prompt ska gå efter sin jävla navigator som han köpt för tusentals kronor och som bara visar fel väg, inte har nån mottagning mm... Hade vi åkt som jag sagt så hade allt varit okej men det är ju han som ska bestämma.... Som ni ser så fortsatte alltså dagen i samma anda...

Väl framme hos L så fick vi dock jättetrevligt och åt en underbar middag och kom hem mätta och glada!

Dagen igår var mycket bättre men den berättar jag om i nästa inlägg!

Kram Pinkmommey ;)


Fula fleesfilt... Det var dock inte en sån här vi köpte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0