Sömnig men mysig eftermiddag!

Idag ett litet tag efter att vi kommit hem så fick jg så ont! Dels från inflammationen sen innan och dels från det att jag dragit tanden - jag hade sprängande huvudvärk...

Jag skulle ta två alvedon och min Kåvepenintablett men såg sen att jag hade tagit två alvedon + en superstark annan värktablett, oops... Inte undra på att jag blev sömnig, he, he...

Ett litet tag senare vaknade jag till och det blev lek med grabbarna och bad på altanen! F åkte och köpt hem indisk mat, mums! Det blev bla Tikka masala, Curry, nanbröd och annant gott och självklart var det på altanen som vanligt som maten intogs :)

Efter maten så passade jag på att packa lite medans smågrabbsen och F till parken precis bredvid och när de kom hem såg killarna helt röjda ut så det fick bli poolen igen! Denna gång sprang jag in och hämtade två spannar med varmt vatten så det skulle bli ett riktigt mysigt kvällsbad! Badskum fick det också bli!

Nu har vi nattat knattarna och tar det bara lungt, ska kanske fortsätta med packningen eller bara göra inget!

Pinkmommey

http://www.farmaka.no/images/PILLER.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0