Vilken mysig men lugn dag!

I och med att jag somnade vid 9-tiden igår kväll när jag nattade T så vaknade jag redan vid 05.00 imorse... Tyvärr kunde jag inte somna om då jag glömt att hänga upp rullgardinen och det var så ljust... Jag satte mig och kollade in lite bloggar och sedan somnade jag igen runt 06.00 och sov två timmar till!

Efter frukost kom städerskan och vi drog hela familjen till Glass- och Pastahuset där vi käkade smarrig glass och drack varsin kaffe! Sedan tog jag lilla F i vagnen och tog en prommis med honom så han kunde somna och F o T gick till Tessinparkens parklek. Efter det att Mini vaknat fick han också leka lite och sedan drog vi till Fältan där både Lilla F och F klippte sig!

Lilla F har så fina lockar att jag bara var noggrann med att klippa hans lilla lugg som hängde ner i ögonen och de bjöd de på!! Tack!!

Eftersom att det sen var dax för lunch så gick vi hem och lagade alla olika luncher som vi var mest sugna på ;) Sedan var det dax för Mini att sova igen och vi satte på en rulle till T och själva kollade vi in Bröllopsduellen som jag hyrde igår! I och med att det var en riktig tjejfilm så somnade F redan efter ett par minuter men jag kollade hela i lugn och ro! Den var inte super men helt ok att se när man vill ha nått lättsamt!

Nu har vi klarat av både middag och lek i parken utanför vår altan och sist men inte minst så sitter nu hela familjen och kollar på Pippi på rymmen!

Nu ska jag gå och natta Mini!

Ha en skön kväll! Själv tror jag att det blir en film igen!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0