Är planet Lost eller?

Jag är super duper rädd för att flyga, så pass att jag inte flygit på 5 år... Jag vet att jag "måste" ta tag i detta då jag vill upptäcka världen med F och barnen men varje gång jag tänker göra detta störtar ett plan... Och det har inte varit lite olyckor på senaste! Nu med det senaste planet från Brasilien känner man ju bara att man aldrig mer vill flyga!

Mamma som varit flygvärdinna i typ 20 år säger att det typ krävs en bomb eller att det ska börja brinna för att man ska störta när man väl är i luften och att blixtar inte är farliga... Jo, jo, vad ska man tro nu då eller har planet bara försvunnit som Lost?! Lever de på nån paradisö nån stans, hoppas!

Annars är det i start och landning som det kan hända nått... Jag vet att det är större chans att dö i trafiken eller av en olycka eller så och jag vet även att min mamma varit flygvärdinna i 20 år och rest hela sitt liv. Dessutom reser pappa flera gånger i månaden och jag har rest över hela värlen innan jag blev rädd och inget hände men jag är ändå rädd!

Nej ush, inte tänka på detta nu! Jag håller mina tummar och ber för att de på planet har överleft!!

Pinkmommey♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0