Bröllopsdagen är nära!...

I eftermiddags gick jag  och lilla f på kalas  till söta lilla L! Det var vi, en annan mamma och liten bebbe och hela srora familjen! Vi åt massa gott och drack ett par glas vin ;)

När lilla F blev alldeles gråtig så upptäckte jag att det nästan var läggdax för honom och prommenerade hem med en god vän! Hann inte mer än att förbereda för natten så var det dax för de små att gå till sängs.

Sen har jag gjort blite fix som att skriva listor på allat som behöver packas imorgon, ställt fram saker och plockat lite.

I morgon så skjutsar F ut T till Bromma vid lunchtid och efter det så kommer han hem och gör iordning sig poch kommer mamma vid 2 och då drar vi.

Det ska bli riktigt kul att gå på bröllop imporgon med alla våra vänner på F´s sida som jag inte träffar så ofta... Det kommer nog bli ett riktigt party och jag och F får ju passa på att festa rejält då vi sover över på slottet och inte har några barn att ta hand om på natten och inga barn som väcker oss på morgonen!!

Nu är det förresten bestämt att vi ska till D och L på midsommar och fira med dem och två andra familjer!! vI SKA VARA PÅ DERAS LILLA Ö I SKÄRGÅRDEN SÅ DET ÄR BARA ATT HOPPAS PÅ BÄTTRE VÄDER! (Oj kom visst åt en knapp igen...) När jag pratade med mina tjejkompisar förra veckan så pratade vi om att fira ihop men de visste inte nån av dem var de skulle vara riktigt eller om det fanns sovplatser mm så det blir bäst såhär!

Nu ska jag bara ta det lugnt då det blir en fullspeckad dag imorgon!

Trevlig helg!
Pinkmommey♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0