Charlotte Perrelli och jag!

Vilken trevlig dag! Bland bloggarna jag följer så är det bla Charlotte Perrellis! En mycket händelsefull mamma och artistblogg! För ett tag sedan så anmälde mig till en tävling hos henne. Om man vann fick man gå och göra sina naglar på NH Nails! Jag trodde aldrig att jag skulle vinna men tji fick jag!

Så idag vid lunch mötte upp Charlotte Perrelli på NH Nails där hon brukar gå och göra sina naglar! Charlotte var verkligen jättegullig och var så lättsam att prata med så tiden bara rann iväg! Från små slitna skruttar till naglar har jag nu långa glamorösa som jag slipper hålla på att fixa med nästkommande veckor :) Om ca 3 veckor ska jag gå igen så att jag får fortsatt fina naglar under semestern! Sen får vi se vad som händer - det är ju inte direkt gratis ;)

Charlottes naglar blev i silver med glitter på topparna och så söta små fina blommor som extra "tuch"! Själv valde jag klassiska naglar med fransk manikyr! De är lite längre än vad jag är van vid och det är inte helt lätt att tex blogga men det är en vanesak och om ett par dagar kommer jag nog vara van!

Nedan kan ni se lite bilder på mästerverken! (Har lånat några bilder från Charlottes blgg då jag glömde min kamera hemma - typiskt!) Om ni vill läsa mer om mitt besök på NH Nails eller Charlottes blogg så kan ni gå in på: http://charlotteperrelli.chic.se/

Nu ska jag gå och bada knoddarna!


Ha en mysig kväll!
Pinkmommey♥



Mina fina nya naglar!


I svartvitt :)

Vanessas hand över min hand.

Mina och Charlottes naglar tillsammans! Kolla in hennes söta blommor! (Bilen är lånad från hennes blogg)

Vanessa, Cindy, Najet o Jag

Jag, Cindy som gjorde mina naglar, Najet som gjorde Charlottes naglar och Charlotte! (Bilden lånad från Charlottes blogg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0