Egoist...

Inatt var det F som hade en jobbig natt med lilla F i och med att vi tar varannan natt här hemma... Inte nog med att lillen sovit dåligt senaste nätterna nu har han blivit förkyld, IGEN!!

sÅ IDAG BLIR DET INTE MYCKET ACTION HELLER... (oj då kom visst åt en knapp) Kanske drar vi till Fältan när städerskan kommer bara för att komma bort lite? Jag som tycker så synd om lilla F som bara varit hemma de senaste veckorna och nu kan vi inte hitta på nått heller... Ja, ja, det är väll bara vi i det "moderna" samh´ället som tror att barnen måste underhållas hela tiden och hitta på saker hela tiden...

Hade fått flera meddelanden på facebook om lilla F och ett var från min underbara granne M som sa att jag skulle komma till henne och vila upp mig (!) och hon skulle ta barnen! Hur snälla får människor egentligen vara!? Jag är ett jäkla ego!! Inte för att jag inte hjälper folk... nej, när de ber mig är jag snabb att ställa upp men jag kanske inte alltid erbjuder mig, alltså jag kommer inte på att göra så som M skriver till mig utan tänker mer "stackars henne" och skriver en snäll kommentar istället... Jag måste bli bättre på det där! Det är inte att jag e elak utan mer att jag har så fullt upp med saker och har haft det lite tungt på senaste så jag tänker inte...

Nu ska jag ta tag i ännu lite mera tvätt innan städerskan kommer!

Förresten har jag glömt att skriva att F har tv på jobbgrejer på g som kanske kan leda nån vart :) Hoppas, hoppas!!!

Ha en fin dag, trots regnet!
Pinkmommey


Kommentarer
Postat av: Lina

heej tjejen! Du verkar haft fullt upp i helgen med kidzen och kalas o allt:) Min Man hörde heller inte av sig nåt inatt...de hade väl ingen mottagn på mobilerna ute på Ålands hav?! Kram kramiz

2009-06-07 @ 11:37:04
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0