Händlserik vecka!

God morgon bloggisar!

Denna vecka bjuder på en hel del kul och några lite mindre kul saker för den delen...

Idag så är väll en av dagarna med inte så många kul saker men ändå med sånt som måste göras... Tvätt, packa upp och tandläkaren... Idag ska jag också försöka att få ar...let ur vagnen och boka en stuga i Falsterbo/Skanör! Annars kommer det nog inte att hända mycket grejer här...

Imorgonbitti ska bilen in på verkstaden och få en färddator! Visst det kostar lite extra men vi har haft det i alla våra senaste bilar och man blir van! Jag tycker egentligen att det är onödigt men tyvärr åker jag fel då och då och då svär jag stilla och önskar att jag hade en färddator så nu får det bli så!
En Tomtom eller vad de heter är inte aktuellt då det blir en massa fula sladdar och de sitter fult på rutan utan de år helt enkelt installera en i bilen istället :)

Dessutom så tror jag att det blir en liten sväng på stan för några grejer jag vill shoppa för att seda möta upp C och hennes söta kids för lit lek i parken!

På onsdag funderar jag på lunch med min vän C och sen har jag inget planerat för den dagen och på torsdag ska vi ha middag ute på altanen och grilla med ett gäng sköna vänner!

På fredag har jag inget så här långt men på lördag händer det en stor grej men det får vara hemligt än så länge så berättar jag mer då ;)

På söndag har jag bra lust att åk ut till landet men vi får se vad min far säger om det...

Jaha, det var min vecka det, vad sk ni göra?

Njut solen!
Pinkmommey♥


Pappa, lillasyster och jag för en herrans massa år sedan - helt enkelt den första bilden som laddades ner på denna dator, he, h... Innan dess var det gamla hederliga papperskopior som gällde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0