Naglar, solning och lite annat

Jag har precis klivit upp ur ett bad och sitter och dricker en kaffe och går igenom alla bloggar jag följer så här på morgonen!

Runt 11 ska jag iväg och fixa mina naglar, bygga dem tror jag att jag ska göra! Efter blir det en liten runda på stan och sen är det väll dax att hämta storkillen på dagis.

Ikväll ska jag försöka hinna sola solarium i och med att jag ska gå på bröllop i helgen och sen ska jag gå igenom allt jag ska ha på mig så att klänningen inte är smutsig, inget fattas och se ifall jag behöver införskaffa något!


Nu ska jag gå och sminka mig och slänga på mig nått passande för situationen! Jag ska nämligen inte gå och göra mina naglar själv utan med en annan person - en känd duktig sångerska! Jag berättar mer om den hemligheten senare ;)

Hoppas ni får en underbar dag!
Pinkmommey :)



NH NAILS   

NH Nails grundades 1996 av Najet Hamila Strand. Från början var inriktningen salongsarbete och målet var att bli en av världens bästa nagelterapeuter.

September 1997 tog Najet hem 1:a platsen i Skandinaviska Mästerskapen. Mars 1998 vann hon Europa Mästerskapet snart därefter kom Najet 2:a i Världs Mästerskapet, under tiden hann hon samla på sig 2 SM guld och sedan har hon fortsatt med framgång efter framgång. Najet Hamila Strand blev mycket snabbt erkänd som en av världens absolut bästa inom den nationella liksom den internationella branschen.

1999 startades två nya divisioner i företaget, utbildning och import. NH Nails håller utbildningar både i Sverige och internationellt, där Najet Hamila Academy är en mycket välkänd och eftertraktad föreläsning. Vi håller allt från konsument utbildning i nagelvård till yrkesutbildningar, vidareutbildningar, specialkurser och skräddarsydda privatutbildningar. Tillsammans med Ez Flow Nail Systems utvecklade Najet ett utbildningsprogram för att kunna utbilda Nagelterapeuter till lärare runt om på kontinenterna. Det programmet sattes i trift 2000 och körs idag över hela världen. Programmets framgång har lett fram till The Global Team som består av handplockade lärare på elitnivå som idag utbildar i programmet internationellt.

NH Nails mål i sina utbildningar är att kunna ge alla deltagare den kunskap, känsla, service och de tekniker som man behöver för att uppnå exceptionellt bra framgång i sitt yrke och i sitt företagande.

NH Nails har agenturen för Ez Flow Nail Systems, International Beauty Design även känt som IBD och Color Club i Sverige. Med tre av världens mest framgångsrika märken inom den professionella marknaden kan NH Nails erbjuda högsta kvalitet på produkter för såväl Nagelterapeuter, Manikyrister och Pedikyrister som konsumenter som på egen hand vill hålla efter sina händer, fötter och naglar. Vårt engagemang ligger i att ständigt kunna förse marknaden med bästa möjliga service liksom de nyaste av produkter, tekniker, kunskap och trender som finns att erbjuda.

2004 öppnade NH Nails en Salong, en Butik och NH Nails Academy under ett och samma tak i Stockholm City på Brunnsgatan 21a-b. Vårt sortiment och utbud ökar ideligen, vilket gör att två besök hos oss aldrig är varandra lika. Vi finns till för er och jobbar dagligen på att kunna förse alla våra kunder med bästa möjliga service.

Hjärtligt välkommen att besöka oss eller ta kontakt med oss på annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg :)

Vad ska du göra idag?:)

2009-06-11 @ 10:24:54
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Lina

Ååå ska du oxå fixa fina naglar :-)

Vem gör dina nails? Å vart?

Jag gjorde mina igår.



Vilka fler bloggar följer du?



kram kram

2009-06-11 @ 11:15:08
URL: http://lillalflygiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0