Nytt sovupplägg!

Igårkväll bytte vi tillbaks sovplatser som det var när lilla F var nyfödd och några månader framåt! Då var allt bara så jobbigt med F som sov på soffan för han jobbade och då pajjade ryggen, eller så sov han inne hos T i hans säng... Jag och mini sov i föräldrasovrummet och jag fick aldrig träffa F...

Då bestämde vi oss för att göra vad vi måste göra - att flytta in mini i storebrors rum så han kunde sova ifred (en lättväckt lite rackare) och att köpa en växasäng till T och ställa in i vårt rum istället (han sover som en stock). På så sätt fick jag och F sova skönt i våra egna sängar igen!

Det funkade om nätterna men om dagarna har det varit dumt! Lilla F sover två gånger om dagen och då måste T vara helt tyst, ibland instängd i vårt sovrum och titta på film, hur kul e det??!! Dessutom ärt alla hans leksaker inne där brorsan sover...

Så nu är vi alltså tillbaka på ruta ett men lilla F har blivit lite bättre med ljud så han kanske då kommer att vänja sig att sova med både F och mig i vårt sovrum?! Och nu kan T sova i sitt eget rum som den stora poje han är och dessutom leka med sina saker när han vill!

NOG OM DETTA, he, he.

Idag är det tråkigt väder som vanligt och jag tycker så synd om alla som tar studenten idag! På flaket spelar det ingen roll då de ändå blir dyblöta av all sprit de häller på varandra men det komer att bli kallt att stå där... Sen är det inget kul om man planerat att ha sin mottagning utomhus...

F är på väg på lunch med en gammal kolega och jag ska bara vara hemma som vanligt då lillen fortfarande inte mår bra... Ska försöka göra lite bra saker idag som att skicka tackkort och svara på viktiga mail mm...

Kram Pinkmomey♥

http://www.fransschartausgymnasium.stockholm.se/images/main/utspring2008.jpg


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig bild=)

allt bra med dig idag=)?

2009-06-05 @ 10:45:07
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0