Afroart

När det kommer till inredning så är jag åt det klassiska hållet men vill ändå ha avskalat och ganska stramt fast med hög mysfaktor om ni kan förstå att det kan gå ihop, he, he... Jag byter plädar, kuddar, stolsklädslar mm då och då och älskar att köpa nya små ting till hemmet!

Det är mycket vitt hemma men med en hel del färgklickar och appropå färg så måste jag bara skriva/dela med mig av en superhärlig affär - Afroart! Dels har de superhärliga saker och dels säljs mycket för ett bra syfte!! Det är inte precis min inredningsstil men några saker har jag hemma bara för att jag gillar dem + att det är en super liten affär om man vill handla en kul present till någon!

Se mer på: www.afroart.se

/Pinkmommey :)
Korg med lock Prick, färg
Fin korg att ha småsaker i - jag har flera stycken lite här och där som jag samlar ihop barnens leksaker i, i slutet av dagen! Dock blandar jag färgerna så alla har olika färger på korg och lock!
Korg med lock Multi
Lite större korg som man kan få plats med en massa saker i som man inte vill ha framme!
Kudde Julio
Älskar när man blandar färger såhär! Tänk att massa sådanahär kuddar i olika färger i möbleran på altanen i sommar!!
Kuddfodral Stad
Söt handgjord kudde till barnrummet (finns i massa olika färger).
Elefant Stor Grå
Fina leksaker/gosedjur har de också! När barnen har lekt klart med dem gör det inget om de ligger kvar i soffan ;)
Krubba Yurta
Annorlunda krubba - handgjord av mycket duktiga kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0