Att röka eller inte röka, det är frågan...

Att röka eller inte röka, det är frågan... Ja det är ju egentligen ett självklart svar! Men jag har rökt från och till - mest till faktiskt - sedan jag gick i 7:an... Det är absolut inget jag är stolt över! Jag har haft uppehåll några gånger + såklart aldrig rökt när jag varit gravid eller ammat!

Men nu har jag ju börjat röka igen... Men sen hela den här grejen med halsen började för ett par dagar sen så har jag inte rökt och vill det inte heller! Jag säger inte att det är lätt för det är det verkligen inte - speciellt inte när man är nere eller dricker alkohol! Jag säger inte att jag inte kommer att göra det igen, kanske nästa gång jag dricker, kanske i sommar, kanske om flera år men helst vill jag inte!

Jag tjatar jämt på min kille att han ska sluta röka, dra ner på rökningen, att han luktar äckligt osv så hoppas han också kan sluta om jag kan. Han har bara rökt sen 1,5 år tillbaks, innan dess hade han uppehåll i 7 år!!!

Säkert tycker mina vänner antingen att detta är patetiskt för jag säger alltid att jag ska göra grejer och håller inte så många eller så skrattar de och önskar mig lycka till med glimten i ögat, he, he.

Ja, ja, vi får se hur det går, ni kommer säkert att få läsa mer av detta i bloggen.

Ha det fint!
Pinkmommey

Jaha, hej då roliga balkonger och tröstande stunder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0