Axelssons spa och sen träna igen!

Känns som en bra dag idag också! Tyvärr började dagen med att jag missade ett barnkalas som jag och lilla f skulle gått på... Skriver jag inte upp allt så finns det inte en chans att jag kommer ihåg det tyvärr. Därav är jag känd bland mina nära och kära för mina listor... Men jag gillar dem, håller koll på läget så! Nu hade jag då tyvärr glömt att skriva upp denna lilla festlighet :(

Vid lunchtid så drog jag i alla fall iväg till Axelssons spa och fixade mina fransar och bryn - det var på tiden!! Det är så jäkla skönt att ligga där och varje gång jag är där så lovar jag mig att jag ska börja gå på massage regelbundet, men det blir aldrig av... Det är en sån kontrast att komma in i de mörka rummen som doftar ljuvligt och spelar lugn harmonisk musik från sorlet, jäkten och avgaserna utanför på Hamngata! På vägen hem småshoppade jag lite och nu ska jag göra i ordning mig för att snart sticka och träna igen!

Hej svejs så länge!
Pinkmommey


Sååå skönt!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

härligt med spa

http://www.pointblog.se/?go=fibromimmi

2009-03-04 @ 17:03:00
URL: http://www.pointblog.se/?go=fibromimmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0