Favvos i garderoben just nu (skor)

Tänkte dela med mig lite av mina favvo-saker här hemma som jag gillar för tillfället! Idag blir det skor, imorgon kanske väskor, barnkläder, prylar eller något annat.
Men som sagt, idag är det skor som jag gillar för tillfället! Våren är ju på ingång men det är inte alltid helt torrt så jag har lite olika stilar...

Ha det bra!
Pinkmommey

Mina älskade Pistols från Acne är såå sköna och passar till det mesta, dessutom perfekt färg nu till våren!


Mina nya sneakers från Nike är lätta som fjädrar o snygga när man vill vara avslappnad till jeans!


Dessa skor från H&M är ett par år gamla men så härliga till stuprör eller typ en klänning nu på våren, lite bohemiska av sig!


Vet inte hur många ballerinas jag har i alla olika prisklasser. Dessa veckade blommiga är mitt senaste inköp och de är också från H&M!
 

Converse passar till de mesta och dessa är lite orginella mot tex. ett par vita som i och för sig är snyggt. Jag har köpt den i Cannes i Frankrike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0