Fredagsmys!

När vi hämtat vår stora kille på dagis idag så åkte vio hela familjen till Andys lekland :) Blev helt lyrisk av att t kunde leka helt själv nu så att vi kunde sitta och sippa på våra lattes och chokladbollar!!! Sen kom jag på att vi ju fått en liten kille till som nu ska klättras och bäras runt på i tre år framöver... Men jag ska inte klaga - jag är ju lite av ett barn själv ;)

Andys lekland ligger i Järla köpkvarter och passande nog så ligger det lite delikatessbutiker på gatuplanet så att man kan ta med sig en smaskig middag hem när man är sådär alldeles superhungrig efter all lek!
Idag blev det ribbs, majskolvar, bakpotatis, coleslaw, guacamole, chili och cheddarcheesesås! onyttigt och alldeles underbart! När sista tuggan var tagen så somnade nästan barnen vid bordet så det var bara att skynda i säng!

Nu sitter min darling och jag o tittar på Let´s dance och jag tycker att det är så spännande! Vill att Laila och Morgan ska gå vidare! Men magnus är också jättebra!

Imorgon blir det träning och barnkalas o kanske en skön bio på kvällen?!

Ha en bra kväll o sov sött!
Pinkmommey :)
Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4

Foto:Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin fin blogg ;D

2009-03-20 @ 22:53:02
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0