God morgon!

Jaha, inte en lika härlig morgon vädermässigt att vakna upp till som vanligt men i och med min lilla sovit hela natten så känns morgonen helt ok!

Det är bara jag och lilla f uppe resten av familjen sover. Lillen har just hittat gårdagskvällens gamla halfulla kalla vällingflaska som han står och häller i sig och jag funderar på att göra mig en rykande latte och sätta mig med svenskan en stund.

Idag ska jag endera gå och träna medel vid 11 eller så tar jag med min stora kille och går på familjegympa vid 10? Tror nog inte jag får ut så mycket av träningen men t tycker nog det är kul och vi får lite tid för oss själva, kanske helt enkelt får träna nästa vecka.


I eftermiddag åker vi sen ut till goda väner i Stavsnäs på födelsedagsmiddag! de har erbjudit oss att sova kvar men de bor inte jätte stort och mina barn är så lättväkta så jag tror vi hoppar det och åker hem ganska tidigt istället? Hade dock varit trevligare och skönare att sova kvar på ett sätt men ändå så skönt att vakna upp i sitt eget hem när man har små knoddar!


Jag kommer säkert bli lite nostalgisk/ledsen där ute i och med att vi sålde vårt landställe sedan 12 år bara för en liten tid sen... Det var inget vi ville men i och med den jävla finanskrisen så hade vi inget val... Ska i alla fall bli mysigt att ta en liten tur med bilen och kolla in huset, bageriet mm

Hoppas ni alla får en superskön/kul/mysig lördag!
Pinkmommey♥

Härliga höstar, vintrar, vårar och somrar har det blivit! Här plockar vi äpplen i trädgården och gör paj!


Att åka vattenskidor eller ring, att bada och sola, ta en båtur eller en utflykt var mysiga dagliga nöjen!


Många vänner bjöds på soliga silluncher eller mysiga grillmiddagar i solnedgången!


Ett glas vin på bryggan efter middagen och ett kvällsdopp på det satt aldrig fel!


Ett av husen på landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0