Godmorgon vår!

Ännu en tidig morgon... Det är helt underbart att lilla f har börjat sova hela natten och jag vill egentligen inte klaga men det är bara det att han vaknar så ruskigt tidigt...
Igår vaknade han 05.30 men jag fick honom att någolunda somna om med mig i samma säng i 45 min till och från... Och idag vaknade han 06.00! Ja, ja, tur i alla falla att man lägger sig i tid så man får sina timmar ;)

Vad skönt att det blev ännu en fin dag!! Igår sa min vän m att det skulle bli dåligt väder och tji fick hon!!! Funderar faktiskt på att plocka fram utemöblerna, i alla fall några så man kan lägga sig i en solstol på dagarna och njuta - speciellt när lilla f sover och t är på dagis!

Nu ska hela familjen äta frukost! För mig blir det smoothie, latte och rostismacka!

Pinkmommey :)
http://lh4.ggpht.com/tomas.eketorp/Rzoscb84ZHI/AAAAAAAAAtE/iAl4bqr90FM/sol%5B2%5D.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0