It´s beautiful like a monday morning!

Hej nya vecka! 3:e natten i rad som jag inte ammat min lille och det verkar funka, peppar, peppar! Han har desutom inte ammats till sömns på över en vecka utan dricker välling och det verkar också funka men jag vågar inte "ropa hej" än... F är och klipper sig, t är på dagis och lilla f ligger och sover igen! Själv har jag bara fixat lite viktiga papper och annat och ska snart ta ett bad!

Idag tror jag att jag och f åker ut till mamma och sover där - UTAN BARN!!! Min fina kompis m ska ta hand om lilla f och t ska sova hos farmor! Det blir första gången som vi är utan barn sen vi fick 2:an!

När jag öppnade mailen idag hade jag fått ett mail av en tjejkompis som är bortrest med sin kille på Mauritius och hon skrev att de kommer att gifta sig idag!!! Resan har varit planerad i ett år och de har kunnat hålla allt hemligt!! Bröllopet kommer att vara på stranden, jag tror att det är en dröm hon alltid haft! Så kul för dem - hade verkligen velat vara där och delat denna dag med dem men jag hoppas på en riktigt rolig bröllopsfest senare i år!! Nu har vi alltså ännu ett bröllop att gå på i sommar - jippie!

Vi hörs lite senare!
Pinkmommey :)
http://www.twohigs.com/images/Mauritius/Mauritius_Boats.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0