Ja se det snöar, jag se det snöar, det var väll roligt ha, ha!

Många blir sååå besvikna när de ser att det snöar och surar ihop för att våren inte kommer men inte jag inte! Förmodligen hade jag känt så också för ett par år sedan men nu när jag har barn så är jag så glad för deras skull när det finns snö! det är ju inte så ofta om man säger så... Och jag minns själv min barndoms vintrar som gnistrande vita då jag kunde åka långfärdsskidor till skolan, åka ut ed skriskor och picknick på isen på helgerna och alltid hade snöbollskrig i skolan och det var ju bara så mysigt! detta vill jag också att mina barn ska få uppleva - inte slaskiga grå, pissljumna vintrar då man måste sitta inne och ha tråkigt bara för att det inte finns snö...
Idag tar vi pulkorna och åker till backen som vanligt när det är snö, det gäller att passa på! Hoppas bara att det ligger kvar en dag eller två?!

I eftermiddag åker sen jag och min kompis m till Sigtuna för lite mys! Vi ska handla med oss god mat och lite vin och sen ha typ ett spelmaraton - hon e speltokig som mig med! När vi är bara vi två så brukar det oftast bli backamon och Jatzy!
Vi ska tända lite brasa, åka in till Sigtuna och fika på chocolat och förståss ta en stopp på superbilliga Rusta! Kan alltid hitta roliga små grejer som man inte behöver ;)

Nu ska jag bada!
Pinkmommey

Lilla mini åker sin lilla pulka i snöyran!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gulli! :) Är allt bra med dig idag? :)



Kram

/Linnéa

2009-03-10 @ 17:40:32
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Basic / Snygg

Hehe.... den lille verkar undra vad som är meningen med detta ler

2009-03-11 @ 20:58:59
URL: http://basicsnygg.bloggsida.se/
Postat av: mini

men hej söt!

2009-03-12 @ 15:52:37
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Näääämen guu vilken sötnos! :D

2009-03-12 @ 17:21:32
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0