Kan inte fatta att det är fredag!

Jag kan bara inte fatta att det är fredag igen!! Veckan har gått sååå fort! Kan säkert bero på att jag haft en så trevlig vecka med dejter varje dag! Kära vänner, gulliga föredetta arbetskamrater och söta dagisföräldrar har förgyllt mina dagar!

Igår var det egentligen meningen att jag skulle träffat mammagruppen men i och med att jag var tvungen att gå till läkaren så blev det inte så... det blev läkarbesök, lunch med svärmor och mys med familjen! Dessutom kom mamma hem till Sverige igen så det ska bli kul o träffa henne snart så hon kan berätta om sin resa!

Idag har jag inget speciellt planerat, går fortfarande runt med lite orostankar för det som hände igår så jag ska bara ta ett bad idag och ta det lungt. Efter dagis så ska vi ta vår stora son att klippa sig och sen bara köpa med nått gott hem till middag!

Ha en skön fredag!
Pinkmommey

Stora busiga t!

Lilla luriga f!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0