Keep it cool!

Vad bjuder då denna fredag på?! Inget speciellt fakiskt! Jag ska bara ta det superlugnt idag och har inget planerat. Tänkte gå på ett pass idag då jag har bestämt mig för att gå och träna ungefär varannan dag men det fanns inga pass som passade mig på mitt "gym" idag... Orkar inte ta mig till andra sidan stan och vill inte styrketräna då jag glömt hur alting funkar sen sist (5 år)... jag har en sån där genomgång nästa lördag så då skall jag väll våga mig in i gymet efter det. han som ska träna med mig heter Jean Pierre och det låter ju ganska trevligt bara det ;)
Ja, ja, jag får helt enkelt träna imorgon istället!

Jag ska fortsätta gå igenom gamla filmer idag för det var så mysigt och sen har jag inget planerat. till kvällen kanske jag ska träffa min vän m och ta ett glas vin på hennes stammishak som ligger några kvarter härifrån! Igentligen skulle jag gått på urmysig middag ikväll med min kille men vi fick tyvärr ingen barnvakt :(

För övrigt så kämpar jag på med Viktväktarna, eller kämpar och kämpar... Det är inte så svårt, jag har en hel del points då jag delammar!! Skönt med Viktväktarna tycker jag för då håller jag mig verkligen från allt onyttnigt och jag får hålla på och fylla i mina älskade listor ;)

Skriver sen igen!
Pinkmommey♥

Mina småkillar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0