Lackat o klart!

Älskar att måla naglarna i en ny färg o mitt senaste tillskott är detta lilla orangea lack! Härligt o lite somrigt! Skulle dock behöva bli lite brunare för att det ska vara snyggt "på riktigt"! Var också tvungen att införskaffa mig ett nytt svart lack även fast mitt förra inte var slut.. Nej, det hade lilla f tappat i golvet o jag fick torka upp sörjan av glassplitter o svart lack från golvet...

Nu ska jag åka och handla och införskaffa lite smått o gott till Let´s Dance finalen!

Kram Pinkmommey



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

hihi ska du se lets dance ikväll ? :) ha en bääääst fredag nu :*

2009-03-27 @ 19:29:48
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0